השוואה בין סוגים שונים של שירות מענה טלפוני מאפשרת להתאים אותם לצרכים של בית העסק. בשלב הראשון צריך לבדוק למשל מי החברה שנותנת את השירות, כמה שנות ניסיון יש לה ובאיזה סוג של מענה טלפוני היא מתמחה. התאמה בין סוג השירות לבין הצרכים של קהל היעד היא חלק בלתי נפרד מהבחירה, כי היא מאפשרת לנצל היטב את התקציב של בית העסק ואף לדאוג למענה טלפוני מקצועי ללקוחות.
למידע נוסף על שירות מענה טלפוני לחץ כאן.
בשלב השני אפשר להשוות בין שירות מענה טלפוני לפי פרמטרים אובייקטיביים. כאן בודקים לדוגמא כמה עולה השירות, מהו מודל התשלום מבחינת הפריסה, האם ניתן לסיים את ההתקשרות באמצע התקופה וכדומה. כל השיקולים האלה אולי נראים שוליים בשלבים המוקדמים של בחירת שירות מענה טלפוני, אבל הם עשויים להתגלות כקריטיים אחרי תקופה מסוימת.
כל מה שצריך לדעת על שירות מענה טלפוני
אין עוררין לגבי היתרונות של שירות מענה טלפוני עבור בתי עסק קטנים וגדולים. בזכות השירות הזה בתי עסק יכולים כיום להציע ללקוחות שלהם שירות מענה טלפוני מסביב לשעון, עם נציגים בשר ודם ואפילו בלי לגייס עובדים או להכשיר אותם. זהו שירות במודל של מיקור חוץ שבנוי בעיקר על מנת שבעלי עסקים קטנים יוכלו להתחרות בעסקים גדולים, אבל באותה מידה ניתן להיעזר בו גם בארגונים או אפילו מוסדות ציבוריים.
במילים אחרות, הדרך לבחור שירות מענה טלפוני היא להבין מה היתרונות שלו ולזהות אותם מוקדם. אחרי שמבינים מה היתרונות של השירות בהשוואה לאלטרנטיבה הרגילה של גיוס כוח אדם ואז השקעה בהקמת תשתית לשירות לקוחות, ניתן לבדוק איזה חברה מציעה אותם הכי טוב. התהליך הזה משתלם, מוכיח את עצמו ומאפשר לעסק לצמוח.