כיום, לצרכנים יש דרישות גבוהות הרבה יותר מאשר פעם. נותני שירות לא התאמצו יתר על המידה, ועשו רק את המינימום שבמינימום הנדרש – וגם זה לעיתים לא באמת קרה. אבל היום, כדי שנמשוך צרכנים רבים, חשוב לתת את השירות הטוב ביותר למענם. לא מספיק רק לספק מוצר טוב במחיר נוח. החובה היא גם לתת ללקוחות והצרכנים שירות מצוין. צרכנים דורשים כיום שירות מענה טלפוני מהיר, אישי, אדיב ויעיל. בעידן שבו "הלקוח תמיד צודק", החובה על נותני השירות לספק את צרכיו של הלקוח, בטח ובטח כאשר מדובר על שירות מענה טלפוני. בהתאם לדרישות ציבור הצרכנים הישראלי, אכן בשנים האחרונות שירות מענה טלפוני מסופק ברמה גבוהה הרבה יותר מאי פעם.
מהו מענה טלפוני טוב?
כאמור, חלה עלייה מתמדת ברמת השירות הניתן ללקוחות על ידי עסקים, בין השאר כשמדובר על שירות מענה טלפוני איכותי. זה קורה מכיוון שמתחזקת ההבנה בקרב בעלי העסקים, ששירות טלפוני ברמה גבוהה מושך צרכנים ולקוחות חדשים, וגם משאיר בידיי החברה את הלקוחות הקיימים. יותר ויותר בעלי עסקים משקיעים את הון החברה בשיפור המענה הטלפוני, כדי להגדיל את רווחי החברה. עם זאת, מה השיפור שנעשה בשירות? ראשית, הנציגים הטלפונים אדיבים ונעימים במיוחד. הבירוקרטיה פשוטה כיום יותר, כך שאפשר לתת שירות יעיל במיוחד. בנוסף, ניתן שירות לאורך רוב שעות היום, כך שצרכן יכול לפנות כשנוח לו.
תועלת השירות האיכותי
הבנו עד כה שצרכנים דורשים יותר כיום, ולכן הם מקבלים יותר. יש תחרות גדולה בין חברות בכל תחום, ואם אין שירות מענה טלפוני איכותי, לקוחות יעזבו. אם כן, מה התועלת של מענה טלפוני ברמה גבוהה?
- פרסום חיובי
- שמירת לקוחות
- ניצול הון באופן חיובי