סלקום – הרבה שירותים, הרבה הצלחה, הרבה בלגן
סלקום היא חברת הסלולר הגדולה בארץ. בספירה אחרונה הגיע מספר מנוייה ליותר משלושה מיליון – מעל כל שאר מתחריה. אבל לא די בכך, סלקום ממסדת עצמה לא רק כחברת סלולר, אלא כתאגיד התקשורת הדומיננטי בישראל. תהליך זה תפס תאוצה עם השתלטותה על חברת נטוויז'ן ב-2011 וכניסתה כתוצאה מכך לשוק האינטרנט, וקיבל משנה תוקף בשבועות האחרונים – עם השקת סלקום TV. אז אמנם קשה מאוד להתווכח עם הצלחה, אבל את הלקוח מגוון כזה של שירותים יכול לעייף – איך מוצאים שירות לקוחות יעיל עם כל כך הרבה שירותים?
איך מתמודדים עם סלקום ביעילות?
ראשית, יש כמה טיפים עיקריים להתמודדות עם שירות הלקוחות של סלקום. שיטה אחת היא להתקשר לשירות הלקוחות בזמנים לא עמוסים – לדוגמה, להימנע מלהתקשר בימי שישי ובשעות הערב. אם אתם חושבים שאתם משלמים יותר מדי – אולי אתם צודקים. שוק הסלולר מתרחב וחברות רבות מציעות חבילות זולות בתנאים משתלמים. הצעה שכזו המונחת לפניכם, אם תציגו אותה לנציג השירות של סלקום – תעביר אתכם לשימור לקוחות, שיציעו לכם הצעה כדאית יותר. עוד דבר חשוב לזכור הוא לקרוא את האותיות הקטנות של כל מה שאתם חותמים עליו – ספציפית, חבילות "ללא הגבלה" – שלעתים קרובות דווקא יהיו עם הגבלה (גבוהה יחסית, אמנם). דעו על מה אתם חותמים וודאו שזה מתאים לכם לפני שאתם חותמים.
למידע נוסף לחץ כאן – סלקום מספר טלפון
נחוץ ללקוחות סלקום מספר טלפון אחד
כל זה לא פותר בעיה אחת – איך מוצאים מספר טלפון אחד ממנו אפשר להגיע לשירות לקוחות כללי, שיטפל בכל השירותים הכלליים הנחוצים לנו לרוב? מספר אחד כזה הוא 1900-72-0625 שלוחה 12 – מוקד הפועל בימים א'-ה' בשעות 06:00-19:00 ובימי שישי וערבי חג בין 07:00-13:00. במוקד זה תמצאו מענה לרוב השירותים הנחוצים לכם כלקוחות סלקום – ויחסית במהירות.